tvorba webu seo
Publikováno 08.12.2012 v 23:27 v kategorii Novinky, přečteno: 79x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a stále jsou) základem seo, eventuálně spíše, faktory působící na evaluaci webu a předně i jeho místo ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Na druhé straně dneska už může být jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou hodnotu - ověřený pravdivé tvrzení. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních postupů. Je možné objevit, že google klade nejvíce maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Mnoho provozovatelů webů vrážejí obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je určitě dobré, ale jestliže web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to vyhozené peníze. Profesionálně vytvořené www stránky prodávají, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělý web bez návštěvníků stejně nám žádný zisk negeneruje. A může být pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Svěřte proto vytvoření webu opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz